Dont lose hope....

My Asthma Meds...


Assalamu’alaikum,

To my beautiful body, you feel sick everyday, breathless, tired.
You shoulders sore and back ache,
Every month, u need that emergency urut sessions…

I wonder how long I can last, I always think about death...Im scared......
Rasa macam tak mau tinggal kan suami dan anak anak tapi yang pasti, hidup ini hanyalah sementara dan bukan selamanya.

Yesterday, sis told me that XXXX has committed suicide…eventhough I don’t always see her or talk to her, but I know who she is and have seen around the functions.
Y must she do this, isn’t there any other way…..? Even if she was depressed, could she not have thought about all those who loved her instead?

Sebagai orang Islam, bukankah membunuh diri ini sesuatu yang sangat haram dilakukan ?
…entahlah, mungkin ketika minda dilanda mas’alah, haram dan halal ada sikit ertinya. Susah aku nak katakan, aku juga ada anak, dan masa depan mereka juga belum dijamin. Aku hanya boleh berdoa.

Aku juga pernah fikirkan tentang suicide beberapa tahun yang lalu…Astagfirullahal’Adzhim, semoga tak akan kembali fikiran seperti itu. Naudzubillah Min Zalik.

Dont ever lose hope in Allah's blessings...
Its written in the Quran. Hubby always advise me " dont lose hope"

Rahmat Allah itu Luas. Dia juga bersifat ArRahman ArRahim. Aku doa kan agar xxxx di lindungi seksaan api neraka dan di angkat darjat nya di hari akhirat  nanti.

Amin….

Comments